OnTime
OnTime skaber overblik over organisationen, uanset hvor man befinder sig. Behovet for tilgang til fælleskalenderen er forskellig fra den ene organisation til den anden, afhængig af i hvilken kontekst medarbejderen arbejder. OnTime giver adgang til fælleskalenderen hvor som helst og når som helst fra Notes, INotes, Web og Mobile klienter.
LogIT har mangeårig erfaring med OnTime produkterne, og vi har været forhandler siden 1998.
OnTime Group calendar
OnTime Meeting manager
OnTime Meeting Manager håndterer hele processen ifm. afholdelse af møder - fra invitation af mødedeltagererne,til bestilling og håndtering af forplejning, overblik for kantinen samt omkostningsstyring.
Medarbejder:
• Bestilling af mødelokale og ressourcer
• Bestilling af forplejning
• Praktisk opsætning af mødelokalet
• Registrering af eksterne gæster
Sekretariatet
• Koordinering og bookning på vegne af andre
• Godkendelse af forespørgsler på ressourcer der administreres af sekretariatet
• Opfølgning og håndtering af kantineordrer
Kantinen
• Håndtering af ordrer incl workflow/godkendelse
• Korrektioner på gennemførte ordrer
• Eksport af ordrer til økonomisystem mhp. intern fakturering
Vicevært
• To-do liste ift. mødet, behov for faciliteter
• Ind- og udcheckning af ressourcer og materialer
Økonomifunktion
• Automatisk import af kantineordrer til ERP systemet
• Statistikker og ressourceforbrug (overblik)
For mere information kontakt Søren Ørnstrup, Tlf. 4059 2113, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.