OnTime

OnTime skaber overblik over organisationen, uanset hvor man befinder sig. Behovet for tilgang til fælleskalenderen er forskellig fra den ene organisation til den anden, afhængig af i hvilken kontekst medarbejderen arbejder. OnTime giver adgang til fælleskalenderen hvor som helst og når som helst fra Notes, INotes, Web og Mobile klienter.

 

LogIT har mangeårig erfaring med OnTime produkterne, og vi har været forhandler siden 1998. 

 

OnTime Group calendar

  

lotusnotes

 

OnTime Notes klient

Brugervenlig "drag-and-drop" kalender interface.

Support til Windows, Mac og Notes 8.5x, 9.x.

sidebar

OnTime "Taag" klient

Fælleskalenden "lige ved hånden" i din Notes "Sidebar".

Support til Windows, Mac og Notes 8.5x, 9.x.

discovery

OnTime "Discovery" klient

Discovery klienten er et seperat program der startes inde fra Notes klienten, og giver en suveræn gruppekalender-oplevelse.

Support til Windows og Notes 7.x, Notes 8.5x, 9.x.

 

 

 

web

 

Web browser klient

Web browser klienten tilbyder omtrent samme funktionalitet som fra Notes klienten, og kræver ingen klientinstallation.

Support til Windows & Mac.

mobile

OnTime Mobile calendar

Simpelt kalender overblik,  og organisationstelefontavle på mobile enheder!

 

OnTime Meeting manager

OnTime Meeting Manager håndterer hele processen ifm. afholdelse af møder - fra invitation af mødedeltagererne,til bestilling og håndtering af forplejning, overblik for kantinen samt omkostningsstyring.

 

 

Medarbejder:

• Bestilling af mødelokale og ressourcer

• Bestilling af forplejning

• Praktisk opsætning af mødelokalet

• Registrering af eksterne gæster

 

Sekretariatet

• Koordinering og bookning på vegne af andre

• Godkendelse af forespørgsler på ressourcer der administreres af sekretariatet

• Opfølgning og håndtering af kantineordrer

 

Kantinen

• Håndtering af ordrer incl workflow/godkendelse

• Korrektioner på gennemførte ordrer

• Eksport af ordrer til økonomisystem mhp. intern fakturering

 

Vicevært

• To-do liste ift. mødet, behov for faciliteter

• Ind- og udcheckning af ressourcer og materialer

 

Økonomifunktion

• Automatisk import af kantineordrer til ERP systemet

• Statistikker og ressourceforbrug (overblik)

 

 

For mere information kontakt Søren Ørnstrup, Tlf. 4059 2113,  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

 

 

 

 

 

 

.

LogIT A/S

Bechgaardsvej 16, 7100 Vejle

 

Tlf 7020 2104 :: Fax 7020 2115

Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.